lider stat web proj

certyfikat1


ul. Racjonalizatorów 3
61-453 Poznań

tel. 61 8344 - 990
            fax. 61 8344 - 990 wewn. 88

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

DSM posiada do wynajęcia:

 

lokal mieszkalny:

ul. Cedrowa 3 m. 4

 

garaż:

 ul. Orzechowa 20-24

 

lokale użytkowe:

                 ul. Racjonalizatorów 3,        

    ul. Orzechowa 26-30

                  

                                                               

 

 

                                                                                                                                                                         

 

 

     

Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wydruk książeczek opłat.

Informacje dotyczące książeczek opłat :

Książeczki typu „polecenie przelewu” ( format 21,50 cm x 10,50 cm ) 2-odcinkowe na 12 m-cy, wydruk i złożenie z okładką miękką (okładka tylko  z przodu książeczki), w ilości ogółem ok 2.000 szt. (dla lokali mieszkalnych i garaży) . Dodatkowo 200 szt. blankietów zastępczych tylko z nazwą Spółdzielni. Nadruk na blankietach w książeczkach oraz na blankietach zastępczych w kolorze czerwonym i czarnym na białym tle.

Każdy blankiet książeczki ma zawierać:
- nazwę i adres S-ni
- indywidualny nr konta bankowego mieszkańca
- wolne miejsce na kwotę cyfrową i słowną
- dane osobowe mieszkańca
- w tytule wpłaty: kod zasobu lokalu, m-c i rok oraz termin zapłaty

Okładka książeczki ma zawierać:
• pierwsza strona okładki przedniej :
- szata graficzna z logo DSM
- nazwa książeczki
- nazwisko i adres mieszkańca, kod zasobu lokalu mieszkalnego lub garażu
- adres strony internetowej DSM
• druga strona okładki przedniej :
- telefony alarmowe i telefony do zgłaszania awarii,
- telefony do poszczególnych działów DSM

Oferty prosimy składać wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (załącznik) drogą e:mailową n a  a d r e s : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 28.04.2021 r.

 

Poznań, 14.04.2021r.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zarząd Dębieckiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Poznaniu zaprasza do przesłania oferty cenowej według minimum jednego z poniższych wariantów:

  1. dostarczenie piasku do piaskownic, placów zabaw, placów fitness oraz placów street workout, w sumie do 11 lokalizacji, łącznie 17,4 m3 , według podanej specyfikacji.
  2. dostarczenie piasku do piaskownic, placów zabaw, placów fitness oraz placów street workout, rozładunek i wywiezienie starego materiału, w sumie do 11 lokalizacji, łącznie 17,4 m3 , według podanej specyfikacji.

W związku z lokalizacją placów zabaw, usługa musi być wykonana samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

Specyfikacja zamówienia:

  • piasek do wypełnienia piaskownic musi spełniać określone warunki, do których zalicza się: dużą zawartość kwarcu, ziarnistość wynoszącą 0,2–2 mm i plastyczność. Powinien też być pozbawiony niepożądanych składników mineralnych,
  • do uzupełnienia nawierzchni amortyzującej na placach zabaw, fitness oraz street workout można stosować piasek lub żwirek o frakcji 0,25-8mm,

Lokalizacje do dostarczenia piasku:

 

Cedrowa (piaskownica + plac zabaw + linarium + street workout+ plac fitness) 4 m3

 

  • Osinowa 4 - piaskownica – 0,8 m3
  • Osinowa 6 - piaskownica – 0,8 m3
  • Osinowa 8 - piaskownica – 0,8 m3
  • Osinowa 9 - piaskownica – 0,8 m3
  • Orzechowa 8-10-12 - piaskownica – 0,8 m3
  • Orzechowa 14-16-18 - piaskownica – 0,8 m3
  • Orzechowa 26-28-30 - piaskownica – 0,8 m3
  • Łozowa 34 (piaskownica + plac zabaw + street workout) - 4 m3
  • Łozowa 89-91-93 - piaskownica – 0,8 m3
  • Wiklinowa 1 (piaskownica + plac zabaw) - 3 m3

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać:

  • cenę jednostkową netto/brutto
  • koszt całkowity netto/brutto

Do oferty należy dołączyć:

  • podpisaną zgodę i klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych: POBIERZ

Oferty można składać na każdą grupę osobno.

Warunkiem zapłaty jest całkowita realizacja i dostarczenie przedmiotu zamówienia pod wskazane adresy.

Termin płatności 14 dni pod warunkiem dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Forma płatności przelew.

 

Zamkniętą ofertę w kopercie, z dopiskiem „Piasek do piaskownic 2021”, prosimy złożyć w skrzynce podawczej Spółdzielni lub przesłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 1.04.2021r. w godzinach pracy DSM.

 

Poznań, 22.03.2021r.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zarząd Dębieckiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Poznaniu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na koszenie trawy, wraz z grabieniem i wywozem ściętych odpadów. Zapytanie dotyczy terenów zielonych DSM o łącznej powierzchni 6.78ha (w tym 0,16ha obszaru przynależnego do WM Dębowa 37-43).


Ilość koszeń do 5 – w zależności od potrzeb, na bieżące zlecenia zamawiającego: przy założeniu rozpoczęcia koszenia w terminie 7 dni od daty zgłoszenia.


Czas jednego koszenia z grabieniem i wywózką trawy, ustala się na 5 dni roboczych.

 

Zamkniętą ofertę w kopercie, z dopiskiem „Koszenie 2021”, prosimy złożyć w skrzynce podawczej Spółdzielni lub przesłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 2.03.2021r. w godzinach pracy DSM.

 

Do ofert należy dołączyć:

 

- podpisaną zgodę i klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych ( w złączniku),
- kopię polisy ubezpieczeniowej,

 

Warunki płatności:

 

- przelew 14 dni

 

Poznań, 18.02.2021r.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

DĘBIECKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWAZAPRASZA DO UDZIAŁU W KONKURSIE OFERT NA WYKONANIE ROBÓT W ZASOBACH DSM W 2021 R.

MATERIAŁY DO POBRANIA:

 

Warunki Przygotowania i Złożenia Oferty:     POBIERZ

 

Zadanie nr 1: Wykonanie utwardzenia terenu przy północnym szczycie budynku Konarowa 4,6
z wjazdem z ulicy Konarowej  POBIERZ

Zadanie nr 2: Wykonanie śmietnika i miejsc postojowych przy pawilonie Osinowa 14,16    POBIERZ

 

Zadanie nr 4: Wykonanie parkingu z wjazdem i śmietnika zewnętrznego przy budynku
Św. Szczepana 5 ( uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na realizację, wykonanie projektu wykonawczego i kosztorysu, wykonanie parkingu i śmietnika zewnętrznego, prace naprawcze pomieszczeń po zsypie; realizacja po uzyskaniu zezwoleń jak wyżej, rozliczenie kosztorysem powykonawczym wg stawek i składników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym w zakresie wcześniej zaakceptowanym przez Zamawiającego wg projektu i pozwoleń)     POBIERZ

 

Zadanie nr 4`: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej parkingu z wjazdem i śmietnika     zewnętrznego przy budynku Św. Szczepana 5 ( uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na realizację, wykonanie projektu wykonawczego i kosztorysu na wykonanie parkingu, śmietnika zewnętrznego i prac naprawczych pomieszczeń po zsypie; realizacja po uzyskaniu zezwoleń jak wyżej)    POBIERZ

 

Zadanie nr 5: Wykonanie śmietnika zewnętrznego z drogą dojazdową przy budynku Łozowa 22: (uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na realizację, wykonanie projektu wykonawczego i kosztorysu, wykonanie parkingu i śmietnika zewnętrznego, prace naprawcze pomieszczeń po zsypie; realizacja po uzyskaniu zezwoleń jak wyżej, rozliczenie kosztorysem powykonawczym wg stawek i składników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym w zakresie wcześniej zaakceptowanym przez Zamawiającego wg projektu i pozwoleń)     POBIERZ

 

Zadanie nr 5`: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej śmietnika zewnętrznego z drogą dojazdową przy budynku Łozowa 22: (uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na realizację, wykonanie projektu wykonawczego i kosztorysu na wykonanie parkingu, śmietnika zewnętrznego i prac naprawczych pomieszczeń po zsypie; realizacja po uzyskaniu zezwoleń jak wyżej)    POBIERZ

 

Zadanie nr 6: Wykonanie parkingu z wjazdem z ulicy Jaworowej przy budynku Konarowa 12,14: (uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na realizację, wykonanie projektu wykonawczego i kosztorysu; realizacja po uzyskaniu zezwoleń jak wyżej, rozliczenie kosztorysem powykonawczym wg stawek i składników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym w zakresie wcześniej zaakceptowanym przez Zamawiającego wg projektu i pozwoleń)     POBIERZ

Zadanie nr 6`: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej parkingu z wjazdem z ulicy Jaworowej przy budynku Konarowa 12,14 (uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na realizację, wykonanie projektu wykonawczego i kosztorysu; realizacja po uzyskaniu zezwoleń jak wyżej)    POBIERZ

 

Zadanie nr 7 a-b: Montaż stojaków do parkowania rowerów wraz z utwardzeniem terenu:

                   a)  przy budynku Czechosłowacka 9,11,13 (po zakończeniu prac elewacyjnych budynku)

                   b)  przy budynku Wiklinowa 10,12,14    POBIERZ

 

Zadanie nr 11 a-d: Wymiana stolarki drzwiowej:

a) Drzwi zewnętrzne do klatek schodowych i mieszkań przyziemia Wiklinowa 10,12,14 POBIERZ

b) Drzwi zewnętrzne do lokalu usługowego w budynku Cedrowa 2-12     POBIERZ

c) Drzwi zewnętrzne do lokalu usługowego w pawilonie Osinowa 14,16  POBIERZ

d) Drzwi wewnętrzne zejść do piwnic w budynku Konarowa 12,14           POBIERZ

 

Zadanie nr 12: Wymiana okien klatek schodowych budynku Konarowa 12,14   POBIERZ

 

Zadanie nr 13: Wymiana daszków nad wejściami do klatek schodowych i mieszkań przyziemia budynku Wiklinowa 10,12,14    POBIERZ

 

Zadanie nr 14: Wykonanie trzepaka i modernizacja wieszaków budynku Wiklinowa 10,12,14   POBIERZ

 

Zadanie nr 17: Czyszczenie z malowaniem elewacji północnej oraz szczytów Czechosłowacka 9,11,13   POBIERZ

 

Zadanie nr 19: Odmalowanie oznaczeń adresowych na elewacjach szczytowych   POBIERZ

 

Zadanie nr 20: Pomalowanie rynien ocynkowanych   POBIERZ

 

Zadanie nr 21: Naprawy elewacji   POBIERZ

 

Zadanie nr 22: Naprawy opasek betonowych   POBIERZ

 

Zadanie nr 24: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej likwidacji studzienek okiennych ze zmniejszeniem okien piwnicznych budynku Osinowa 9AB    POBIERZ

 

Zadanie nr 26: Ekspertyza - dokumentacja projektowo-kosztorysowa odwodnienia - drenażu budynku ul. Orzechowa 14,16,18    POBIERZ

 

Zadanie nr 28: Wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji elektrycznej Wewnętrznych Linii Zasilających z wyniesieniem układów pomiarowych do miejsc ogólnodostępnych (klatki schodowe) pawilonu handlowo-usługowego Osinowa 14,16   POBIERZ

 

Zadanie nr 29: Wymiana lamp na energooszczędne LED budynku Cedrowa 2-12   POBIERZ

 

Zadanie nr 30 a-b: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania:

 a)   Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku Osinowa 8ABC POBIERZ

        Projekt do zadania 30a:

                       opis:                   POBIERZ

                       rozwinięcie 1:    POBIERZ

                       rozwinięcie 2:    POBIERZ

                       rozwinięcie 3:    POBIERZ

                       rozwinięcie 4:    POBIERZ

                       rzut I piętro:       POBIERZ

                       rzut II piętro:      POBIERZ

                       rzut III piętro:     POBIERZ

                       rzut IV piętro:     POBIERZ

                       rzut parter:         POBIERZ

                       rzut piwnicy:       POBIERZ

b)   Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku Wiklinowa 3AB   POBIERZ

      Projekt do zadania 30b:

                        opis:                  POBIERZ

                        rozwinięcie 1:    POBIERZ

                        rozwinięcie 2:    POBIERZ

                        rozwinięcie 3:    POBIERZ

                        rzut I piętro:       POBIERZ

                        rzut II piętro:      POBIERZ

                        rzut III piętro:     POBIERZ

                        rzut IV piętro:     POBIERZ

                        rzut parter:         POBIERZ

                       rzut piwnicy:       POBIERZ

 

Składanie ofert w siedzibie DSM nie później niż na 120 dni przed końcem terminu na wykonanie prac jak w pkt. 5. Warunków Przygotowania i Złożenia Oferty

Zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oferty.

Dodatkowych informacji udziela Dział Techniczny Spółdzielni - tel. (61) 8-344-983 (87).

 

Poznań, 28.01.2021r.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dębiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do złożenia oferty na pomalowanie rynien ocynkowanych na budynkach wielorodzinnych znajdujących się w jej zarządzie:

Specyfikacja techniczna:

1. Zakres prac:

 - usunięcie z wnętrza rynny nieczystości,

 - usunięcie ognisk korozji za pomocą szczotek drucianych i papieru ściernego,

 - odpylenie, umycie i odtłuszczenie rynny po obu jej stronach,

 - pomalowanie miejsc w których wystąpiła korozja antykorozyjną farbą podkładową,

 - dwukrotne obustronne pomalowanie rynien farbą nawierzchniową,

 - usunięcie i utylizacja odpadów.

2. Lokalizacja:

 - budynki w zarządzie Dębieckiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

3. Specyfikacja:

-  odtłuszczacz – benzyna ekstrakcyjna, 

-  długość rynien ø 180 mm do pomalowania – ok. 4880 m

 - farba podkładowa Nobiles Nobikor,

 - farba nawierzchniowa Nobiles Dach i Rynna.

4. Wytyczne, wymagania:

- całość prac podzielona zostanie na trzy etapy, każdy po ok. 1627 m/rok,

- prace należy przeprowadzić w ciepły, pogodny, bezdeszczowy dzień, bezpośrednio po wyczyszczeniu rynien,

- temperatura otoczenia oraz malowanej powierzchni w zakresie od +10° do +25°C,

- wilgotność nie może przekraczać 80%,

- malowanie przy użyciu pędzla,

- Wykonawca powiadomi mieszkańców z dwutygodniowym wyprzedzeniem o terminie przeprowadzenia

   prac, umieszczając w widocznym miejscu (na tablicy ogłoszeń),informację,

- Wykonawca odpowiednio zabezpieczy i wygrodzi teren prowadzenia prac jak również ponosił będzie

   pełną odpowiedzialność za zaniechania lub szkody wyrządzone Zamawiającemu, mieszkańcom lub

   osobom trzecim,  również przez jego pracowników,  podczas realizacji zadania,

- Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia na własny koszt pracowników w zakresie przepisów

   BHP i p.poż jak również do wykonywania prac zgodnie z tymi przepisami,

- prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami,

- wywóz oraz utylizacja odpadów winna być wkalkulowana w cenę za wykonanie usługi, a jej koszt obciąża

   Wykonawcę,

- w ofercie należy ująć wszystkie niezbędne materiały, sprzęt i czynności potrzebne do realizacji zadania,

   transport materiałów do wbudowania oraz utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji robót,

- wymagane ubezpieczenie OC.

5. Termin składania ofert: 10.07.2020 r.

 

Poznań, 09.06.2020r.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DMC Firewall is a Joomla Security extension!